Sweet Followers

Friday 14 February 2014

Result Semester 4, Alhamdulillah :)

Assalamualaikum dan selamat hari sabtu semua :)

Cerita semalam yang aku baru nak update untuk entri pada hari ni. Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana aku lulus dan lepas semua subjek untuk semester 4. Alhamdulillah kerana aku berjaya maintainkan pointer 3.++ untuk semester lepas. Serious aku cakap, subjek-subjek semester lepas agak tough sangat-sangat. Dengan jumlah credit hour sebanyak 23 okay. Memang berat bila ingat balik sebab quiz, test, submit assignment semua dalam satu masa. Memang kena kuat fizikal dan mental. Busy je memanjang time tu.

Dan aku nak berterima kasih terutamaya kepada family aku yang selalu memahami aku, pensyarah-pensyarah aku yang banyak bagi tunjuk ajar, kawan-kawan baik aku yang banyak membantu time susah dan senang dan classmates :) 

Inilaaaaaah result aku :|

p/s: tolong doakan aku berjaya meningkatkan pointer aku untuk semester terakhir sebelum praktikal ya! Aaminn :)
Thank you :)


post signature

1 comment:

  1. Hai, saya nak tanya. Untuk kos ni memang secara keseluruhannya adalah teori ye? Maksud saya, kos ni tak banyak kira-kira. Terima kasih.

    ReplyDelete