Sweet Followers

Sunday 28 April 2013

MID-TERM SEMESTER BREAK


Salam semua. Dah habis cuti mid term ni barulah aku nak post entri, apa yang aku buat sepanjang satu minggu cuti ni. Hmm, nak tau apa dia? Hehehe

Actually, aku gunakan cuti ni untuk ambil lesen. Aku tau yang kat luar sana tu semua dah bertahun ambil lesen. Tapi aku ni baru la nak apply. Sedeyyyy betul. Hahaha


Studyyyyyyy lah sangat..A bit boring! hehe

Apa-apa pun, aku bersyukur sebab semuanya berjalan lancar. Alhamdulillah. Bermula dengan Kursus Kurikulum Pendidikan Pemandu (KPP) yang aku ambil masa hari ahad yang lepas. Then, study untuk dua hari untuk test undang-undang pada hari rabu pagi. Target lulus 42/50 je sebab nak terus masuk bengkel pulak lepas tu untuk dapat L. Dan rezeki menyebelahi aku. Aku score 47/50. Hehehehe. Alhamdulillah :)

      
This is my result. hehe *sempat lagi
Dan officially aku pemegang lesen L sekarang ni. *tak boleh angkut orang. Hehehe, selama ni pakai lesen terbang je. Hihihi. Okayyy, semoga dipermudahkan urusan untuk ambil P pulak lepas ni. Aminn.. :)



post signature

No comments:

Post a Comment