Sweet Followers

Saturday 2 February 2013

PENGALAMAN YANG SYIOK

Salam semua..

whoaa lama rasa tak melepaskan rindu di blog ni..Fuhh, berhabuk yer..Semenjak aku dah kerja ni, busy memanjang dan agak malas nak update entri terkini..Hehehe, padahal kerja ape jelah sangat aku ni..

By the way, macam yang aku janjikan, aku nak la jugak update entri tentang kerja aku sekarang ni. Hehehe, dah nak berhanti baru la aku nak update..Nak tahu kenapa aku nak berhenti? Nantikan entri seterusnya..Hehehe



Okey, pengalaman bekerja aku sangatlah syiokkk.. Nak tahu kenapa? Sebab aku dapat bos yang baik, kawan sekerja yang gila-gila dan sporting..Seriously, memang beruntung sangat la siapa yang bekerja kat sini. Tersangat lah untung. Salah satu faktor yang membuatkan kerja kat sini best ialah bekerja dengan sebangsa dan seagama. Maksud aku, bekerja dengan orang melayu dan islam. Itu yang bestnyer. Memahami. Tu yang penting kann :)

Everything okey la kerja sini. Sampai sayang sangat aku nak tinggalkan kerja aku sekarang ni..Tapi apa boleh buat, adat pertemuan, mesti ada perpisahan kann :')



post signature

No comments:

Post a Comment