Sweet Followers

Friday 29 July 2011

ICT BEST !

SALAM

ICT best ! Jika di kira hari, cukup dan genap seminggu yang lalu, aku bersama family telah pergi ke ICT. Best sangat. Dah lah, last minute punya planning. Haha, anyways best jugak la sebab dapat tengok lampu yang bermacam bentuk, bermacam warna.

Bermacam macam ragam manusia yang aku telah nampak sepanjang perjalanan ke sana. Maksiat ! Terlalu banyak. Sampai tak terkira rasanya. Tetapi aku ternampak satu situasi yang agak menarik perhatian aku kepada sepasang pasangan kekasih ni, apabila si lelaki itu mahu mengambil gambar si perempuan itu. Memang perkara biasa tetapi si perempuan itu punya lah gatal tangannya, pergi pegang dan picit lampu lampu tu sampai pecah. Aku tak faham, perlu ke nak tangkap gambar sampai pecah kan lampu tu? Kalau lah semua orang yang datang kat situ berperangai macam tu, alamat tutup la ICT tu. Nak tegur nanti, tengok dah besar panjang dah pun.

Ok lah, berbalik kepada tadi, parking dia memang 2 kali ganda lah dengan parking hari biasa. Nak wat macam mana kan, time cuti jela semua ahli keluarga free. As long as best tak pe la kan. Ok, ni la antara gambar gambar yang sempat kami tangkap :) Jom tengok.



banyak lampu..
hijau

ayong - fieka - alang

along - ayong
(ada kawan aku kata, dorang ni pasangan bahagia..HAHA..aminnn)

syifa - ayong - fieka - mum

 with syifa

syifa - ayong - alang - mum - fieka
sweet memory !


 syifaaaaaaaa...

haha, ni lah antara hobi along..
ambil gambar orang senyap senyap..

ok lah, sampai sini saja ye my ICT story..

WSALAM ~

No comments:

Post a Comment