Sweet Followers

Wednesday 18 May 2011

BEST LAGI SEDAPP ^.~

SALAM..

Haha, hari ni pulak , saya nak berkongsi cerita ataupun aktiviti yang menarik sepanjang cuti sem ni.. Dari boring tak buat apa-apa, lebih baik buat sesuatu yang boleh mengisi masa lapang kan.. Cehhh, cakap macam buat aktiviti apa je kan.. Nak tahu tak apa?? hehehe..

Sebenarnya, benda ni ada jugak kaitan dengan minat dan hobi.. mesti korang semua tertanya-tanya kan "Apa pulak kaitan BEST dan SEDAP ??"

BEST tu maksud saya di sini ialah aktiviti yang kita lakukan sehingga dapat membuahkan hasil..

SEDAPP pulak semua orang mesti tahu kan..hehehe

ok la, tanpa membuang masa lagi, saya tunjukkan ye antaranya :)

COKLAT !!






Korang tau tak, BEST sangat buat coklat ni.. Dan rasa dia pon SEDAPP sangat tau.. Hihihi

SAUSAGE BLACKPAPER !!!



Ni pon BEST lagi SEDAPP..hihihi..antara makanan kesukaan saya lah tu..

ok lah, sampai sini sahaja cerita saya mengenai BEST lagi SEDAPP ni.. Sebenarnya ada banyak lagi cuma tak sempat nak ambil gambar..

SALAM

No comments:

Post a Comment